Koronawirus: Jesteśmy otwarci i gotowi, aby pomóc Ci zarządzić Twoją sprawą online. WAŻNE: Od dnia 13.03.2020 r. do odwołania, nie będzie możliwe składanie wizyt osobistych w siedzibie Hoist Polska we Wrocławiu oraz w jej oddziale w Warszawie. Dowiedz się więcej

Historia Klienta

Czy może Pan opisać swoją sytuację, gdy po raz pierwszy się z Panem skontaktowaliśmy?

Spłacałem co miesiąc ratę mojego długu. Kiedy Hoist Finance po raz pierwszy się ze mną skontaktowało, agent zaoferował mi możliwość zamknięcia mojej sprawy w obniżonej kwocie. Niestety nie mogłem sobie ówcześnie pozwolić na zapłacenie takiej kwoty, dlatego ustaliliśmy odłożenie spłaty na później a w tym czasie kontynuowałem płacenie co miesiąc tylko niewielkich kwot. Kilka miesięcy później, gdy udało mi się zaoszczędzić wystarczająco dużo pieniędzy, spłaciłem swój dług.

Jak znalazł się Pan w tej sytuacji finansowej?

Przytrafiło mi się coś nieoczekiwanego. W czasie, gdy ubiegałem się o pożyczkę, miałem już inną. Byłem jednak w stanie poradzić sobie z obydwoma długami, mimo że jeden z nich był całkiem spory. Po trzech latach przytrafiło mi się jednak coś nieoczekiwanego i nie byłem już w stanie dotrzymać swoich miesięcznych zobowiązań. Ponadto musiałem płacić czynsz za dom w Warszawie, a także wspierać finansowo mojego ciężko chorego ojca. W związku z tymi okolicznościami musiałem zwrócić się o pomoc do doradcy finansowego.

Jaka była Pańska reakcja, kiedy się z Panem skontaktowaliśmy?

Poczułem ulgę, ponieważ zaproponowano mi możliwość renegocjacji i spłacenia całości mojego długu na raz. Poczułem ulgę również dlatego, że zostałem zauważony i otoczony troską. Agent zrozumiał moje problemy finansowe i pomógł mi je rozwiązać. Mam doskonałe wrażenia i jestem nieskończenie wdzięczny osobie, która się ze mną kontaktowała. Za jej pracę i życzliwość wraz z innymi pracownikami Hoist Finance, którzy pomogli mi rozwiązać moją ciężką sytuację.

Jak był Pan traktowany przez naszego agenta?

Wszyscy pracownicy byli dla mnie bardzo mili. Oczywiście większość rozmów miałem z moim agentem, który zawsze był przyjazny i miły. Zawsze informował mnie o wszystkich procedurach w wyczerpujący sposób.

Czy otrzymał Pan wsparcie, którego potrzebował?

Zdecydowanie tak!

Czy ma Pan jakieś rady, które chciałby udzielić innym ludziom w podobnej sytuacji?

Gdybym udzielał rad innym osobom, radziłbym im spróbować przejąć kontrolę nad swoimi finansami, aby uniknąć znalezienia się w jeszcze trudniejszej sytuacji. Jeśli zdarzy się coś nieoczekiwanego, tak jak mi się to przytrafiło, radziłbym skontaktować się z Hoist Finance, lub kimkolwiek, kto zarządza ich długiem, w celu uzyskania wsparcia, lub dokonania kilku podstawowych analiz i budżetowania, w któym można sprawdzić wydatki i aktualne oprocentowanie pożyczek.

Używamy plików cookies na naszej stronie, aby ulepszać wrażenia i jakość obsługi naszych klientów

Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej Akceptuję korzystanie z Google Analytics