Covid-19 FAQ

Porady i informacje odnośnie COVID-19

Wszystkie informacje odnośnie rozwoju wydarzeń spowodowanych wirusem COVID-19, znajdą Państwo na stronie https://www.gov.pl/web/koronawirus/wiadomosc

  • Jestem poddany kwarantannie. Nie mogę dokonać płatności gotówką ani udać się do punktu płatniczego. Czy mogę inaczej dokonać płatności?

    Oferujemy możliwość dokonania płatności on-line, w tym celu należy wejść na stronę portal.hoistfinance.pl a następnie w zakładkę Dokonaj wpłaty.

  • Mam problem spowodowany obecną sytuacją. Jak możecie mi pomóc?

    Jeżeli wirus wpłynął na Państwa sytuację finansową prosimy o kontakt z naszym działem Obsługi Klienta. (+48) 71 739 17 17

  • Jak zalogować się do Waszego portalu?

    Dokonanie rejestracji jest bardzo proste. Należy podać trzy dane: PESEL, nazwisko oraz unikalny kod, a następnie wskazać sposób logowania. Jeżeli nadal nie otrzymali Państwo unikalnego kodu, należy skontaktować się z naszym Dział Obsługi Klienta.

  • Jeżeli pominąłem płatność, jak wpłynie to na przebieg mojej sprawy?

    Jeżeli nie dokonali Państwo płatności w terminie prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta. (+48) 71 739 17 17

  • Czy mogę dalej porozmawiać o sprawie przez telefon?

    Oczywiście, uległy zmianie jedynie godziny, w których mogą Państwo się z nami skontaktować. Pracujemy od 7:00 do 18:00, od poniedziałku do piątku. (+48) 71 739 17 17

  • Czy jest możliwość złożenia wizyty w siedzibie firmy?

    W związku z zaleceniami Generalnego Inspektora Sanitarnego oraz Ministerstwa Zdrowia, celem zapobiegania rozprzestrzenianiu się koronawirusa, od dnia 13.03.2020 r. do odwołania, nie będzie możliwe składanie wizyt osobistych w siedzibie Hoist Polska we Wrocławiu oraz w jej oddziale w Warszawie.
    Prosimy w tym czasie o kontakt telefoniczny, korespondencyjny, czy mailowy, nasi pracownicy dołożą wszelkich starań, by sprawnie załatwić Państwa sprawę, czy udzielić potrzebnych informacji, tak by ograniczenie wizyt nie wpłynęło na poziom Państwa obsługi.

Niestety, ale Twoja przeglądarka nie jest obsługiwana