UWAGA! Szanowny Kliencie, jeśli do logowania na Portalu Klienta korzystałeś z konta Facebook, LinkedIN lub Microsoft, to musisz dokonać ponownej rejestracji i logowania. To jedynie kilka kliknięć i odzyskasz ponownie dostęp do swojego konta na Portalu Klienta. ZAREJESTRUJ SIĘ JUŻ TERAZ >>>

Odrobina wiedzy robi wielką różnicę.

Chcesz dowiedzieć się więcej jak rozpocząć z nami współpracę? Tutaj znajdziesz wiele wskazówek, artykułów oraz linków.

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania od zespołu Hoist

Skontaktuj się z nami

Wszelką korespondencję w sprawie możesz do nas przekazać: w formie pisemnej (osobiście albo przesyłką pocztową przesłaną na adres: Hoist Polska sp. z o.o., ul. Gen. Józefa Bema 2, 50-265 Wrocław), ustnie (telefonicznie albo osobiście do protokołu podczas wizyty w siedzibie) lub w formie elektronicznej (z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej na adres: office@hoistfinance.pl). Jeżeli zgłoszenie wymagać będzie udzielenia odpowiedzi zostanie ona udzielona w formie pisemnej w terminie 30 dni od daty otrzymania zgłoszenia (pocztą tradycyjną lub za pomocą poczty elektronicznej, jeżeli takie będzie Twoje życzenie). Jeżeli odpowiedź nie będzie dla Ciebie satysfakcjonująca istnieje możliwość ponownego zwrócenia się ze swoimi wątpliwościami do Lidera Zespołu Reklamacji.